Pranking My Girlfriend So Hard She CRIES!

15-Iyn, 2019
2 760 730 Ko‘rishlar soni

Thanks to Raycon for sponsoring today's video! Get 20% off your new earbuds: www.buyraycon.com/drew
Let's try and get this video to 200 miles per hour!
"hey guy" shirts:
www.drewgoodenshop.com/
follow me:
twitter - twitter.com/drewisgooden
instagram - instagram.com/drewisgooden
I've decided to donate 100% of the Adsense money I earn on this video to the Semper Fi Fund. You can read more about their work with veterans and their families here:
semperfifund.org/

Fikrlar
  • Before you and Amanda got married you called her your wife. So now that you guys are married are you going to start calling her your girlfriend?

    AlexAlexYil oldin
    • @Drew Gooden yay

      CakeCake2 soat oldin
    • @Drew Gooden if*

      Rino 2436Rino 24368 soat oldin
    • @Drew Gooden lmao good plan- good plan.

      Goose mafia SpyGoose mafia Spy17 kun oldin
    • @stream walls i love ur username lol

      Jazmin SilbergleitJazmin Silbergleit27 kun oldin
    • @Drew Gooden hmmmm “when”

      no lol.no lol.Oy oldin
  • What a girl can cry

    CakeCake2 soat oldin
  • "My friend who is in the army" Shows a guy in front of a plane

    Gavin RodgersGavin RodgersKun oldin
  • Bruh, what if these are scripted?

    Farhan SubiFarhan Subi2 kun oldin
  • He’s and asshole, that dude who pranked his girlfriend sucked a lot too

    Evan AtwoodEvan Atwood2 kun oldin
  • JOINING ARMY PRANK ON GIRLFRIEND!!? 😱😭 (GONE WRONG!!!??) (I DEVELOPED PTSD?) (MY GIRLFRIEND LOST THE LOVE OF HER LIFE!?)

    Alexander GallegoAlexander Gallego3 kun oldin
  • SHE WENT TO AFGHANISTAN AND I GOT KIDNAPPED AND SENT TO COSTA RICA?! *NOT CLICKBAIT*

    ClipsVeranodel98ClipsVeranodel983 kun oldin
  • damn. idk how you can like. . . . think about this person who you are supposed to love and think. "yeah lying to them about a serious topic and hopefully i can make money off of their pain and emotional anguish."

    Polk - E - DotPolk - E - Dot3 kun oldin
  • I resent you insulting Jatie vlogs in such a way! They are the best couple channel and you have committed a sin by insulting them!

    Fai2000Fai20004 kun oldin
    • @Yomsh Money You seem too young for UZworld.

      Fai2000Fai200033 daqiqa oldin
    • You seem to young for this channel.

      Yomsh MoneyYomsh Money4 soat oldin
  • Mr.rock likes the humans to suffer

    mr rockmr rock4 kun oldin
  • "Shout out to my boy Chris, who is in the Army" Chris is standing in a hangar in front of a plane. Did you mean the Air Force?

    Payson DavisPayson Davis4 kun oldin
  • Imagine Dear John but he was actually pranking her the whole time😂😂

    AmmaarahAmmaarah4 kun oldin
  • 11:36 oh my god Drew you watch Avatar!

    Victoria DzienisVictoria Dzienis4 kun oldin
  • The army guy looks like buff Danny

    james baxterjames baxter5 kun oldin
  • 9:30 (If you have just started watching the video/is 1 to 2 minutes in, press this timestamp)

    Villain VVillain V5 kun oldin
  • Those kicks looked pretty dope tho. I want a pair.

    PiggieZ !PiggieZ !6 kun oldin
  • Lmao I love how when he's giving a shoutout to his friend Chris he says he's in the army and not only is he wearing an airforce uniform, but he's posing next to a *fucking* *plane*

    GgGg6 kun oldin
  • This insane eDiTiNg is to make up for my boring personality and constant yelling.

    Heather MHeather M6 kun oldin
  • this is so hard to watch even with drews commentary

    Inky QuartzInky Quartz7 kun oldin
  • I thought this was one of those advertisement videos in recommended

    Joseph StalinJoseph Stalin7 kun oldin
  • amanda is so good

    Karla RamosKarla Ramos7 kun oldin
  • How do the relationships survive?

    Spaceman _Spaceman _8 kun oldin
  • Drew looks nothing like Danny

    InsertbadusernameInsertbadusername8 kun oldin
  • My mom was in the Navy

    Ireland TkaczIreland Tkacz8 kun oldin
  • The beginning of the video made me laugh

    That one person from McdonaldsThat one person from Mcdonalds8 kun oldin
  • His friend isn't even in the army, he was wearing an airforce uniform

    sean duffysean duffy8 kun oldin
  • Bruh this is sooooo messed up

    CoolkidhaCoolkidha9 kun oldin
  • The reason why i disliked the video is so the 868 can change

    Acorn AcornAcorn Acorn9 kun oldin
  • Drew if u so bored and have nothing to watch watch anime bro anime is highly underrated and slept on you wont regret it its really cool bruh just watch it its awesome especially dragon ball and naruto and jojo and one peice is also awesome also pewdiepie watches anime and he has 100 million subscribers if u watch anime you can get 100 million sumbscribers too pls just watch anime and join da gang

    Damien HughesDamien Hughes9 kun oldin
    • LMAO

      Alastor But with a gunAlastor But with a gun7 kun oldin
    • also read manga and when u search up anime all the anime that show are bad anime dont watch them search up the ones i said plus death note and my hero academia

      Damien HughesDamien Hughes9 kun oldin
  • He probably watching that wake me up when september ends MV,on that military prank

    Yo MommaYo Momma11 kun oldin
  • What kind of a psychopath even does a prank like that but then your girlfriend proceeds to have a complete breakdown and you just.... keep... going???? Yikes

    Mickey EdwardsMickey Edwards14 kun oldin
  • Thank you for your service man!

    Mia O’BrienMia O’Brien15 kun oldin
  • hi danny

    Ashy Baked BeanZAshy Baked BeanZ15 kun oldin
  • 3:02 LMAO

    91 LypmuJ91 LypmuJ16 kun oldin
  • Every time I'm depressed all I gotta do is look at the thumbnail and I lowkey die of laughter

    ZipperZipper16 kun oldin
  • Imagine if a guy really does just join the army for a buzz cut but then turns out to be, like, a fucking super soldier.

    The guy in class you never liked and still dontThe guy in class you never liked and still dont16 kun oldin
  • U get all that at boot camp tho

    Michael EngelmannMichael Engelmann17 kun oldin
  • What is fuck?

    raif ranjharaif ranjha17 kun oldin
  • No niggas

    raif ranjharaif ranjha17 kun oldin
  • Saala

    raif ranjharaif ranjha17 kun oldin
  • This is the worst video ever edited. After every 2 seconds I am forced to see a man doing commentary...... What are you doing man????

    radeon blueradeon blue18 kun oldin
  • 7:40

    Ellie BeamEllie Beam19 kun oldin
  • Joining the Army prank on girlfriend (gone wrong) "So I tried to prank my girl, and now I'm being deployed"

    Chris CodyChris Cody20 kun oldin
  • Before Amanda said "when do you leave?" I was thinking how funny it would be if one of these girls knew their boyfriend was pranking them and responded with "good. I was gonna ask you for a divorce today anyway! So you going to the army will make breaking up so much easier! Yay!"

    Roman ChrzanowskiRoman Chrzanowski21 kun oldin
  • Clowns.. it's like these people that fake deaths of themselves or loved ones. I don't get it..

    Roman ChrzanowskiRoman Chrzanowski21 kun oldin
  • Amanda

    RJ LongRJ Long22 kun oldin
  • Did i just fall down from an office chair and hit my head on my trash can because i was russian posing on the office chair bc i was gluing stickers on my door and this broken office chair is the only chair in my room? Yes

    Zelda AxeburgZelda Axeburg22 kun oldin
  • thank you very much for your service, man

    Evie WuEvie Wu22 kun oldin
  • ...Chris is in the Air Force...

    TheXterminator3000TheXterminator300022 kun oldin
  • Got the covid

    NightseekerNightseeker23 kun oldin
  • does he realise its skit not sketch lmao

    Yasmin PineYasmin Pine23 kun oldin
  • i used to think drews name was gru! XD

    Sadie MartinSadie Martin24 kun oldin
  • my dads is the canadian army, and his best friend had to go to Afghanistan, where he blew up from an EFFING BOMB!

    Sadie MartinSadie Martin24 kun oldin
  • This is the same thumbnail as those Donald Trump ads

    XxKFCrockersxXXxKFCrockersxX24 kun oldin
  • LOLLLLL THE THUMBNAIL

    Random person Complimenting peopleRandom person Complimenting people24 kun oldin
  • Drew your title sounds like Danny's song

    adorkablesosadorkablesos24 kun oldin
  • hey i am wearing my raycons while watching this

    Nick denali16Nick denali1626 kun oldin
  • i love how he thinks you bring your own pants and boots to boot camp

    TheAdema14TheAdema1426 kun oldin
  • “Hey babe, guess what? I just downloaded one of those Adobe preset packs for Premiere, and I’m gonna use all of them” This was fucking gold 💀

    Kid HentaiKid Hentai26 kun oldin
  • They're the most wholesome couple on youtube after Marzia & Felix.

    Nikhil KurdekarNikhil Kurdekar26 kun oldin
  • Does no one want to join the Navy? We're not that bad.

    Deepolis ATF-LAFFEYDeepolis ATF-LAFFEY27 kun oldin
  • “Why are you crying over this? Anyway, look at the outfit, it’s gonna make my body invisible.”

    BleuBleu27 kun oldin
  • This is the best video ever

    Paul Niño CawaterPaul Niño Cawater27 kun oldin
  • God, these guys are such assholes. It honestly feels like a fucked up manipulation tactic caught on camera

    Ekaj _Ekaj _27 kun oldin
  • That dude is like that one guy who listen to asleep to get laid.

    Gabriel MartinsGabriel Martins27 kun oldin
  • Your wife is hott, way to score Amanda!

    Just Call Me AndrewJust Call Me Andrew28 kun oldin
  • There is absolutely no way that the jatie intro is unedited by Drew. That is just unbelievable to me

    Alyssa HabegerAlyssa Habeger28 kun oldin
  • Someone noticed that he had 10 euros

    Pompeu RamosPompeu Ramos28 kun oldin
  • He said he’s sick, I checked the time stamp to see if this was pre-coronavirus. 2020 really changed us.

    Ishika GargIshika Garg28 kun oldin
  • This is so hard to watch

    MajesticDraculaMajesticDracula29 kun oldin
  • nikocado avocado has better content than these pranksters

    u Fairuzu Fairuz29 kun oldin
  • Facebook Watch is full of super fake “girlfriend napping” pranks.

    Joe GJoe GOy oldin
  • 💥TELLING MY GIRLFRIEND HER PARENTS DIED PRANK💥 -UNEXPECTED REACTION- ((wait, she got SAD???)) 😲😲

    MargaRatMargaRatOy oldin
  • My friend’s dad died for being in the army send wishes please

    Danny WelchDanny WelchOy oldin
  • Watching the first one reminds me of the prank Michael Scott pulled on Pam in front of Ryan when he told her she was fired.

    RapMastaC1RapMastaC1Oy oldin
  • why is no one talking about how toxic the army pranks were

    Brynn PietrowskiBrynn PietrowskiOy oldin
  • You know what sucks? I could have gone to your tour THE DAY AFTER MY BIRTHDAY where I live. 🤦🏼‍♀️

    Officially MillieOfficially MillieOy oldin
  • 8:25 Anyone else thinking that woman is way to sexy to be with him? haha

    Tim SawyerTim SawyerOy oldin
  • My heart is racing. I hate this guy so so so much. This is horrible. I can't believe he would do this and not realize that it's evil and then post it online. I hope she dumped his ass.

    ValerenValerenOy oldin
  • I want that girl to slap her boyfriend and break up with him on camera. Some lines cannot be crossed, and these people have erased them from their lives.

    tesstessOy oldin
  • I know im like a year late,but there is this Drill sgt. In youtube that made a video about this,saying a lot of them were acting like its the end of the world,and the worst thing that can happen to someone and a disgrace,and that its super uncool.and drew doesnt mention it never,he actually talks about it like theyre right,and i dont think thats very cool.

    Ghillie M.G.Ghillie M.G.Oy oldin
  • Did no one else realize that this guy's "friend" in the Army is actually the Air Force?

    Nick ScottNick ScottOy oldin
  • I literally went to like this video and forgot that I already liked it earlier in the video. Thank you lol.

    Michael SurlesMichael SurlesOy oldin
  • Back when bars were still a thing I would often come home drunk and sad only to yell the exact same things into my bathroom mirror.

    Morgan AshleyMorgan AshleyOy oldin
  • Pranks are humor's funeral. Let alone damageable to somebody's trust, they're just unbearingly unfunny....

    LalogueLalogueOy oldin
  • Anyone else get US Army adds in the middle of this video??!! 🤣🤣

    Chloe KChloe KOy oldin
  • I was totally broken when the love of my life left me it was so hard for me & I almost gave up if not for a friend who directed me to a very good and powerful man called Dr Abia who helped me bring back the love of my life and now she treat me with so much love and care. I don’t know what your problem are passing through but with what he did for me I know he can help you. So try and talk to him on WhatsApp: +2347038377635 or via email: drAbiaspellcaster@gmail. com

    Sandra SummerSandra SummerOy oldin
  • He acts like my ex and.... yikes. Girl needs to break up with him 🤢😪

    Katelyn ReevesKatelyn ReevesOy oldin
  • That guys video is painful to watch

    FoxPurpleFoxPurpleOy oldin
  • omg those bfs gaslighting their gfs for being sad like "why are you crying" "why aren't you happy?" "why are you so upset" like they're insane for having any reaction at all. The fact that the black guy was able to say "instead of you having an attitude with me right now" with that tone.. he sounded so comfortable in it like he's her dad and it's freakin gross that girl needs to GET OUT

    Yasmin MYasmin MOy oldin
  • 11:36 you gotta appreciate him reading an Avatar comic

    Cat NoirCat NoirOy oldin
  • That Raycon transition was the the funniest part of the vid lmao

    Tyler SamuelsTyler SamuelsOy oldin
  • my mother worked in the ER.... so I called her up to ask her a question and when she asked "who is this" I decided it was game on and I convinced her I was a dr downstairs in the Morgue and she needed to come ID my dead body. thats a prank. by the way she didnt recognize the voice of her own son she sees every week and I told her it was me within like 2 seconds so she didnt have time to break down and cry etc... im funny, not a monster.

    Lord CuckBucketLord CuckBucketOy oldin
  • Wheres the prank where he says he's going to the army, and the girlfriend is excited and relieved that she can leave him now to pull a reverse prank

    Dominic kingDominic kingOy oldin
  • "...and I'm gonna use all of em"

    myles ruckermyles ruckerOy oldin
  • sick drew *almost* sounds like ryan reynolds

    Ethan DunlapEthan DunlapOy oldin
  • Great video danny

    c kc kOy oldin
  • basketball

    Dark SunDark SunOy oldin
  • Do they know you don’t immediately go to war when you join the army? He is completely new and has 0 training so he would not at all be for to be deployed.

    Lemon DealerLemon DealerOy oldin
  • Congrats on 100 miles per hour Danny!

    Twisty NoodleTwisty NoodleOy oldin
UZworld